SAGT UPP MIG

Kategori: Vardag

Japp, i tisdags sa jag upp mig från mitt jobb. Kände att det fick vara nog nu. Det är mycket som inte är som det ska på det där stället och dessutom klarar inte mitt hjärta och kropp av att jobba med sån stress och såna tider. Jag måste lyssna på kroppen om jag inte vill bli värre och senaste tiden har jag inte känt mig så bra så. 

Imorgon har jag arbetsintrvju klockan 12, ska bli spännande! Jag hoppas verkligen att jag får det. Så håll tummarna för mig nu! Hehe. 

Ikäll har Thai och jag lagat "svenske kjøttboller", som han säger. Med hemlagat potatismos och lingonsylt. Mmm gott! Och imorgon blir det ännu mer god mat. Vi ska till Vietnamesiska ambassaden och fixa visum och efter det har vi bestämt dejt på Saigon, längtar! Och det är tydligen sista gången vi får äta där nu enligt Thai, så att vi gleder oss extra mycket till Vietnam och all god mat vi kommer äta där. Så får alltså njuta ordentligt imorgon då.

Nä godnatt! Slänger upp en snygg bild från igår när jag hade spakväll med mig själv. Testade den där mirakelmasken som alla snackar om. Kände mig sjukt fräsch efter men vet inte riktigt om den fick bort några pormaskar som dem säger. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: