HEMMA IGEN

Kategori: Vardag

Ja då var jag hemma i Oslo igen. Flygresan från Växjö gick bra trots att det var världens minsta flyg och att jag fick sitt med öronproppar hela resan för att motorerna dånade så mycket. Men så sjukt skönt med 1 timmes flygresa istället för typ 7 timmar tåg. Kommer nog aldrig ta tåget igen. 

Sista dagarna hemma (har märkt att jag säger hemma till både Nybro och Oslo) bestod mest av god mat och att umgås med familjen. Var hos kusin Lisa och hennes Filip i deras nya lägenhet på fika och massa prat, det var väldigt trevligt! Och sen träffade jag Anna en liten sväng i söndags innan jag tog tåget till Johanna i Växjö. Så kul att få träffa dem igen. 

Fanns fler jag hade velat träffa och saker jag velat göra men tiden räckte inte till tyvärr. Får bli nästa gång helt enkelt.

Hos Johanna igår blev det god mat, en promenad och så soffmys med massa gottigheter, väldigt mysigt! 

Nu ligger jag i sängen med en sovande gutt bredvid. Vi skulle se film men han somnade visst, hihi. Nä ska nog också försöka sova nu, klockan ringer sju imorgon. Godnatt! 

Bilder från promenaden i Växjö igår, så fint! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: