SVERIGE

Kategori: Vardag

Så härligt att hälsa på familj och vänner igen. Pappa och syster mötte mig på stationen igår och så var vi hemma hos pappa och där blev det våfflor, mums! 

Sen drog vi hem till mamma och överraskade henne. Elin plingade på dörren och jag gömde mig och mamma bara "nämen, vad gör du här?" (Elin bor ju i Borgholm) och då sa Elin att hon hade med sig en present och så hoppade jag fram, hehe. Blev tacoskväll och mys. Idag tog jag en välbehövlig sovmorgon och sen har jag varit god mormor. Hon blev också chockad bär jag stod där i dörren, hihi. Hon är så söt! Blev fika och massa prat och sen tog jag en tur till Lindex där jag handlade lite nödvändigheter. 

Kommer vara hemma till måndag, kanske tisdag och sen är det dags att börja nya jobbet. Spännande! 


Testade en av de nya sorterna från B&J idag men den var ganska tråkig. Skulle varit lite nötter eller nåt annat i. Grekisk yoghurt med honung och pecannötter är ju så sjukt gott tillexempel. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: