HEJ

Kategori: Vardag

Har varit dålig på att uppdatera här senaste tiden, men händer inte så mycket spännande. Mest jobb liksom. I fredags var Thai och jag ute och åt lite och sådär innan jag drog och jobbade min sista jobbnatt. Och nu har jag jobbat min absolut sista dag dessutom, så nu drar det igång med jobb i barnehage!
 
Idag har jag varit hos läkaren och blivit röntgad och efter det blev det caféfrukost, mysigt. Så härligt att bara sitta och kolla på folk ju. Annars idag har jag varit i Nydalen en sväng, gick en tur på sentret där jag shoppade ett par sköna bralls. Och ett parapy till Thai. Haha, jag går numer under namnet The Umbrella Destroyer. Har tagit sönder två av Thais paraplyer och glömt ett i busskuren, så kände att det var dags att köpa ett nytt till honom.
 
Ikväll tog vi en promenad i parken här, så härligt väder! Nä nu har jag saker att göra, haaa det!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: