NO SUGAR

Kategori: Vardag

Förresten, jag och Thai har börjat på "diet" eller ja, vi ska äta nyttigt. Inget socker och inte för mycket kolhydrater. För min del är det inte för att bli smalare eller nåt sånt, utan mest för att jag helt enkelt inte mår bra av att äta massa socker och skit. Jag får egentligen inte äta det. Socker, alkohol och koffein är sånt som jag inte ska få in i kroppen eftersom det gör symtomen från min sjukdom värre. Jag har ju vetat det länge men har så svårt att stå emot godis och annat sött. Är ju en liten godisgris, hihi. Men det är liksom inte värt det. Är inte värt att få världens hjärtklappning (som håller i läääänge) och må skit efter. Så ja, nu ska jag klara det! Måste klara det! Annars är jag tvingad att äta ett helt sånt där ankägg när vi är i Vietnam + att Thai och jag också har lagt undan pengar som vi ska skänka till något barnhem i Vietnam om vi inte klarar det. Om vi klarar det så ska vi göra något kul för dem pengarna. Men får se, kanske ger dem till barnhemmet iallafall, det tycker nästan jag. 

Whish me luck!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: