KLUMPIGA MOA

Kategori: Vardag

 
Invigde mina nya finisar idag eftersom det varit så fint väder. Så sköna!
 
Hahah, måste bara berätta om en sak som hände igår när jag var inne på Storo Storsenter. Jag gick rakt in i en glasvägg! Hårt. Så att det small rejält. Fick sjukt ont i pannan och näsan. Fattar inte hur jag lyckades. Skulle gå in på Gina Tricot och hela väggen var i glas, och så ett "hål" liksom där man går in. Men jag trodde tydligen att hela butiken var öppen och fattade inte att det var en glasvägg, så gick bara rätt in. Haha, herregud! Var ett café precis utanför där det satt fullt med människor och åt också, vågade inte se bak men kan tänka mig att dem tyckte det var ganska kul. Det gjorde jag också, gick och skrattade för mig själv inne i butiken sen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: