I CAN DO IT

Kategori: Vardag

Har varit ledig idag, skönt och väldigt välbehövligt. Var bara hemma och slappade tills min fina kom hem och då lagade vi bakpotatis med kyckling, hemlagat kryddsmör och currysås. Och grönsaker såklart. Gott! 

Sen nu ikväll tog vi tunnelbanan ett stopp uppåt från där vi bor för att kolla en grej och där visade sig att det låg värsta stora shoppingcentret som hade öppet till klockan 21. Så då gick vi runt där och kikade i butikerna och köpte oss en smoothie från SmoothieXchange. Sjukt god! Tog en med mangojuice, blåbär, persika, äpple och frozen yoghurt. Mmm! Dock är ju 70 kr för en smoothie lite dyrt, men var tvungen att testa. Finns en sån bar där jag jobbar också och ser folk gå förbi med de där gröna muggarna hela tiden, finns risk att jag kommer smita in där efter jobb nu.. Haha. 

På tal om mumsigheter, efter jobbet i fredags drog jag till typ världens bästa godisbutik. Omg! Två våningar. Där nere med bara lösgodis och där uppe massa choklad och annat. Köpte en påse på 107 kr. Haha, så värt! 

Förutom att jag ätit godis i helgen så var Thais föräldrar här i lördags eftersom hans pappa fyller år. Så då hade vi massa folk här hemma och åt god mat och tårta. Var trevligt, tråkigt bara att jag behövde lämna för att dra och jobba. Men så är det. 

Nä nu ska jag försöka sova. Är lite nervös, har en grej jag ska göra imorgon om jag vågar. Okej, jag ska våga! Godnatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: