THUESDAY

Kategori: Vardag

Somnade sent igår och vaknade tidigt av att brevbäraren plingade på dörren med mina bralls från Gina Tricot som jag klickade hem för några dagar sedan (satt som en smäck för övrigt). Så när jag tagit emot paketet la jag mig och somnade om och sov i några timmar till. Typ 4, haha. Alltså i fyra timmar, inte till klockan 4.
 
Annars idag så har jag inte gjort allt för mycket, var ute på en promenad runt sjön i det härliga höstvädret och sen haft en fullproppad TV-kväll med fotboll, Idol, hollywoodfruarna och nu Filip och Fredrik. Mys!
 
Kom och tänka på en sak nu förresten - varför skriver jag nästan alltid bloggrubrikerna på engelska? Vad är grejen med det egentligen? Försöker vara internättsjånal eller något? Thai har mobbat mig i flera månader över mitt uttal på ordet international, haha. Men nu tror jag att jag har lärt mig att säga det. Haha, nä men vet inte varför jag skriver dem på engelska faktiskt. Bara blir så, ser bättre ut. Mer international liksom.
 
Nä nu ska jag koncentrera mig på Fille och Freddan, hoppas er dag har varit bra!
 

Kommentarer

  • Cecilia säger:

    börjat och börjat, de blev tre inlägg.. haha! Ne?? Gud så kul då! Hoppas du får jobb snart och hör av dig när du flyttar hit, så kanske vi kan ta en fika eller något!

    2013-09-11 | 14:36:45
    Bloggadress: http://ceciliajacobson.forme.se/

Kommentera inlägget här: