PARTY

Kategori: Vardag

Igår blev det lite festande, vilket inte sker allt för ofta i mitt liv nu för tiden. Så det var trevligt! Var överraskningsfest för Fredde (Julias kille) och han blev jättechockad när vi alla hoppade fram ur köket och sjöng för fulla muggar. Haha, sjukt kul! Senare drog vi till stan där vi först hängde lite på Krögers, sen O'learys och sist Corehouse där vi dansade loss ordentligt. Halv 3 tog jag bilen hem till Nybban igen, himla skönt att bara kunna sätta sig i bilen och köra hem efter en utekväll ju!
 
Idag är jag sjukt trött, känner mig nästan bakis (spetsade någon min Kullamust igår?) men det beror nog på lite sömn. Johanna har varit här på lite fika och prat idag iallafall och så har jag ätit isterband, mums! Nu bara slappar jag i soffan framför en dokumentär och dagen lär nog fortsätta i samma spår känns det som.
 
Hoppas att ni har haft en bra helg!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: