ÖLAND

Kategori: Vardag

 
Kom precis hem från Öland och Borgholm. Har varit och hälsat på sis i hennes nya lägenhet tillsammans med mamma och måmå. Jättefint ställe verkligen! Vi gick och kikade lite i affärerna, fick med mig en stickad kofta och en söt liten nallebjörn hem (tack bästa måmå!), och så käkade vi på Elins jobb, gott! Haha, på tal om nallebjörnar. Jag har alltid älskat nallar och andra gosedjur, hade hela sängen full när jag var liten. Och varje kväll när jag skulle sova så la jag alla på en rad intill väggen med täcket perfekt lagt upp till "hakan" så att dem skulle kunna andas. Och så pussade jag dem god natt allihopa. Haha, trodde att de hade känslor som vi människor typ, eller nåt.
 
Och oj vilket väder det är! Helt sjukt så varmt och inte ett enda moln på hela himlen! Strandväder ju! Och lika fint ska det bli imorgon. Skönt!
 
Hoppas att ni har haft en bra dag! Pusss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: