MYSIG DAG

Kategori: Vardag

Har sovit väldigt dåligt inatt, kunde inte somna igår så låg vaken hur länge som helst. Och sen när jag väl somnat vaknade jag flera gånger och hade svårt att somna om igen. Så irriterande när man är skittrött egentligen. Jaja, förutom att jag har varit lite trött så har dagen varit väldigt bra. Tog bilen in till Kalmar för att hälsa på lillebror som flyttat dit (när blev han så stor?) och vi hade det jättemysigt. Käkade god mat, shoppade lite och hängde i lägenheten. Han har ju flyttat till mitt gamla place, så det var ett kärt återseende. Var hemma igen lite efter åtta och resten av kvällen har spenderats i soffan, fick även besök av Emil en liten stund, trevligt!
 
Har ingen rolig bild så ni får en på min hallonsorbet som jag gjorde för några dagar sedan. Mixa hallon med vaniljkesella/kvarg/yoghurt eller vad ni vill. In i frysen några timmar - klart!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: