HOME SWEET HOME

Kategori: Vardag

Nu är jag hemma i Sverige igen, kom igårkväll klockan 22 efter en 9 timmars resa från Oslo. Känns konstigt att vara hemma igen, har ju varit iväg i lite över en månad. Men ska bli kul att träffa alla här hemma, vi har även fått ett litet tillskott i familjen hemma hos pappa i form av en liten valp som heter Hosta. Ska bli väldigt kul att få busa med henne!
 
Var ju ett tag sen jag skrev här nu, men senaste tiden har spenderats i Oslo. Thai har nämligen fått jobb och flyttat dit. Himla kul! Så nu ska jag bara bli frisk så jag kan flytta dit också. När mamma är hemma med bilen sen ska jag till apoteket och hämta min hjärtmedicin. Ska bli riktigt spännande och jag hoppas verkligen att den kommer få mig att må bättre. Vill kunna jobba igen och ta tag i mina planer! Jaja, det ska nog bli bra.
 
Tog lite bilder med systemkameran på mitt rum förut, de kommer upp i ett nytt inlägg snart. Så håll utkik! Kanske ska börja ta lite bättre bilder till bloggen? Blir ju annars bara mobilbilder som jag tar från Instagram, inte så kul ju.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: