VÄRLDENS BÄSTA PAPPA

Kategori: Vardag

Japp, det är min pappa det. Och det är faktiskt sant, sådeså! Mogge, jag och pappa var ute och käkade lite idag och så fick pappa min Fars dags-present. Ett par skinnhandskar och en strut med chokladkolor i. Resten av dagen sen har jag varit hos Emil. Vi lagade lite mat, bakade pepparkakor och kollade Solsidan och Johan Falk. Mys! Vi sa typ "hej då" också. Emil flyttar nämligen snart till Australien så vet inte om vi kommer ses något innan dess. Åh, jag vill också resa runt sådär!
 
Hoppas att ni har haft en bra helg, det har jag haft i alla fall. Känner mig dock lite stressad med flytten, har massa kvar att packa. Får försöka packa lite imorgon och så resten på tisdag. Imorgon drar jag nämligen till Johanna så har inte så mycket tid. Ska bli kul att träffa henne, var längesen jag var i Växjö också.
 
En kul grej idag förresten - min bonusmamma och lilla Hicka har tagit hem vinster och cert på Gotland i helgen och Hicka har även blivit agilitychampion. Dem är ju bara för bra! Massa grattis till dem!
 
 
Fina lilla söthund!
 
 
foto: Veronica Thoresson

Kommentarer


Kommentera inlägget här: