TORSDAG

Kategori: Vardag

Blivit lite dåligt med uppdatering här senaste tiden. Har jobbat måndag-onsdag nu och det har faktiskt gått bra! Känns som att jag börjar lära mig det mesta. Är ledig idag, men sen jobbar jag resten av veckan. Blir spännande att jobba i helgen, kommer vara sjukt mycket folk då vad jag förstått. 
 
Idag ska jag göra hemmagjorda köttbullar med potatismos har jag tänkt. Men har ingen potatismosare så får se hur det går. Vi måste dra till Ikea snart och köpa massa sånt. Vi har letat här i stan men går inte att hitta en som är billigare än 200 kronor. Känns lite ovärt när man kan köpa en för 25 kr på Ikea, hehe. Vi var på Ikea förra veckan när pappa var här, men hade inte riktigt tid och ork att gå runt massa, utan Thai skulle bara köpa säng. Sjukt skönt att inte behöva ligga och trängas på en madrass på golvet längre, haha.
 
Nä nu ska jag nog fixa lite frulle, ha en bra dag!
 

Vi gick till slottet i det fina vädret för några dagar sen. Mys!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: