SÖNDAG

Kategori: Vardag

 
Igår var jag ju på intervju igen och det gick bra. Vi skulle höras imorgon igen och bestämma helt hur det blir. Tror att jag får det. Lite tråkigt att jobba varje fredag och lördag bara.. kommer inte vara ledig en endaste helg och det är ju då Thai inte jobbar liksom. Men men, så får det bli isåfall, Får jobba där ett tag och kanske hitta något annat senare. Efter intervjun igår så gick vi runt lite i stan, Thai shoppade lite och sen blev det mat på Saigon tillsammans med Øystein och Iris. Sjukt gott! På vägen hem köpte vi med oss lite gott (bilden) och så blev det filmkväll. Mys!
 
Nu är jag ensam hemma och bara slappar i soffan, är sjukt trött. Ska packa lite, drar nämligen hem en sväng imorgon. Har lite grejer att fixa och så måste jag säga hejdå till alla. Vet ju inte när jag kan komma hem igen, om jag får detta jobbet så kommer jag ju jobba 5 dagar i veckan liksom. Och är säkert inte ofta jag kommer vara ledig 2 dagar i rad, så blir nog inte så mycket Sverige framöver. Men jag hoppas verkligen jag kan få komma hem och fira jul, men förväntar mig inte det, vi får se helt enkelt.
 
Blir inte så roliga inlägg här, ska försöka ta lite mer bilder. Kanske visa hur vi bor? Får se, har ju bara mobilen att fota med så blir inte så bra. Ska ta med systemisen från Sverige nu i veckan.
 
Hoppas allt är bra med er! Pusss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: