SJUKASTE

Kategori: Vardag

Vad gör jag vaken nu egentligen? Fastnar alltid vid datorn på kvällen, missade ju Dessertmästarna eftersom jag satt på tåget hem från Växjö, så det har jag sett nu bland annat. Åh nej! På tal om tågresan! Jag var med om det sjukaste. Två personer hade sex på tåget! Seriöst. Vad finns det för folk egentligen? Slutade med att jag bytte tågvagn. Usch, respektlöst och bara sjukt. Jaja. Nu får jag nog ta och lägga mig, ska vara hos doktorn halv 10 imorgon för lite prover och är inte jättemånga timmar kvar tills dess nu. Och sen väntar en dag med att packa, packa och packa.. Sen på onsdag går flyttlasset. Angående hur det går med jobbet förresten.. Chefen vill träffa mig igen, så vet fortfarande inte om jag får det. Vi får hålla tummarna!
 

Lite nya nagellack. Jättefint att ha det glittriga på det lila. Har det just nu faktiskt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: