HEY

Kategori: Vardag

Idag ringde de från Gardermoen och frågade om jag fortfarande var intresserad av jobbet, men jag sa att jag kände att det var lite lång resväg och så och hon bara "ahaa, okej.. men ring om du ändrar dig då" så jag antar att jag hade fått det. Men men.. ska på intervju på lördag igen på ett matställe här i stan som ligger betydligt mer nära. Får hoppas det går bra!
 
Idag har jag inte gjort så mycket, råkade sova ganska länge. Måste verkligen ställa klockan om jag inte ska sova till typ 12, haha. Annars har jag sökt lite jobb, lagat mat och så var Thai och jag ute och gick en promenad. Han försöker lära mig att hitta här och vad allt heter. Går framåt i alla fall, haha.
 
Nu ska jag se på Hela Sverige bakar, har varit så sur över att jag inte kan se alla svenska tv-program här, men nu har jag hittat ett program som man kan se allt även här. Woho!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: