HEJDÅ SVERIGE

Kategori: Vardag

Nu är allt färdigpackat och klart. Mitt rum är helt tomt nu, känns lite konstigt. Är lite läskigt att flytta så långt från vänner och familj och inte veta när man kan ses igen. Har ju alltid haft alla så nära, längsta avståndet var liksom när jag bodde i Kalmar, 25 min är ju ingenting mot detta! Men det kommer bli bra. På ett sätt ska det faktiskt bli skönt att komma härifrån. Och så ska det ju bli underbart att få bo tillsammans med Thai och liksom få skapa en vardag och rutiner tillsammans.
 
Dagen då.. Var ju hos doktorn lite snabbt idag på förmiddagen och efter det gick jag upp till mormor. Vi tog en sväng på stan och sen blev det lunch i form av fläskpannkaka, gott! Sen gick jag hem och packade och grejade massor. Och efter det blev det så drog mamma och jag och handlade lite. Var på Växtriket bland annat och där köpte mamma två jättefina krukor till mig. Tack mami!
 
Nähej, dags att hoppa i säng. Pappa kommer kvart i sju imorgon och sen går flyttlasset mot Norge.
 
Kommer sakna alla här hamma, men jag hoppas att jag kommer kunna komma hem och hälsa på inte allt för sällan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: