FRIDAY

Kategori: Vardag

Idag startade jag dagen med ett litet besök på vårdcentralen, efter det drog pappa och jag in till Kalmar och mötte upp Mogge. Vi gick runt och kikade lite och blev lite småshopping. Jag köpte bland annat ett puder från Clinique, ska bli spännande att testa. Fick även med en liten test på en foundation som jag ska se om jag gillar. Men isåfall beställer jag den nog från internet, såg nämligen nu att jag kunde fått pudret 80 kr billigare på nätet, jaja.. Det är som när man köper en klänning och tre dagar senare hänger den på rean, haha!
 
Nu ikväll har vi (mogge, pappa, jag och Hailey) haft myskväll hemma med god mat och Idol. Nu är jag hemma hos mamma igen, har packat och grejat lite. Känns konstigt att packa ner alla saker igen, var ju inte längesen jag flyttade hit.
 
Imorgon tänkte jag ta en sväng till Kalmar, Kent fyller nämligen år så har tänkt att överraska honom lite. Hehe, hoppas inte att han läser min blogg nu ;)
 
Nä, nu är jag för trött för detta. Hoppas ni har haft en bra fredag! Godnatt!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: