BRA DAG

Kategori: Vardag

Denna lördag började med att mormor kom på besök, så vi satt och pratade lite och sådär. Sen fixade jag mig iordning lite och körde in till Kalmar och Hansa City. Köpte en mysig stickad tröja, lite underkläder, nagellack och så blev det en foundation från Clinique. Testade den som jag fick prov idag, men var inte helt nöjd med den så det blev en annan som hon på Kicks trodde var bättre. Ska testa imorgon, kan fota och lägga upp en recension kanske.
 
Nu ikväll har jag varit hos Kent, som jag skrev så fyller han år idag. Hans föräldrar och bror med familj var där också och vi käkade tacos och fikade. Och jag lekte med Signe, målade lite i målarböcker och lekte med hennes nya barbie-docka Isabella. Hon är så skön den där tjejen alltså!
 
Imorgon är det ju Fars dag, så blir att dra hem till pappsen och fira lite. Har precis slagit in och fixat med hans present. Nä nu ska jag måla sista lagret nagellack och sen fixa mig för sängen. God natt!
 

Mössdag idag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: