Sommarpaj

Kategori: Vardag


Bakade en jordgubbspaj idag ute hos pappa, blev faktiskt väldigt god! Vi åt den med vaniljglass till, mums! Annars har det varit en lugn dag, efter jag varit hos läkarn fikade jag med pappa och bror på stan och sen mest slappat. Är så sjukt trött hela tiden, vet inte vad jag ska göra. Somnade till och med i soffan hemma hos pappa. Har också fått väldigt ont i kroppen senaste tiden, speciellt i benen. Vet inte om det är i musklerna eller i lederna eller vad det är. Ont och jobbigt är det iallafall. Känns som att det bara ploppar upp mer och mer problem med mig. Börjar bli lite orolig att jag inte ska hinna bli pigg före jag och älskling drar utomlands, bara 5 veckor kvar nu. Men jag kommer förhoppningsvis ha fått börja med hjärtmedicin då iallafall och det känns bra. Kommer förmodligen slippa min höga puls och hjärtklappningarna som kommer så fort jag rör mig minsta lilla. Det kommer bli så skönt!
 
Nu slökollar jag lite tv, ska nog snart lägga mig. Hoppas att ni har haft en bra dag, pusss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: