SNART

Kategori: Vardag

Inte skrivit på ett tag nu. Vi har fortfarande inte fått internet hemma och är så segt att surfa med mobilnätet. Men nu är jag hos pappa så passar på att slänga in ett inlägg.

Har inte hänt så mycket sen senast tror jag inte. I lördags var det grillmys hemma hos Bella iallafall! De andra drack vin, drinkar och shottade och jag drack hallonsaft, hihi. Var himla trevligt iallafall! Körde in partytjejerna till Kalmar innan jag drog hem och la mig. Har inte varit så pigg senaste dagarna så orkade inte hänga på ut, annars hade jag gjort det. Har inga problem att vara ute nykter.

Nu ser vi på film och har precis ätit min bananpaj som jag bakade tidigare idag. Den blev verkligen sjukt god! Smakar som friterad banan och den blev sådär knäckig och seg. Tillsammans med vaniljglass, mmmm! Haha tur att jag själv är nöjd med mitt verk iallafall.

Har köpt biljetter till Norge och älsklingen nu också. Så på fredag morgon drar jag. Ska bli så underbart! Och idag är det bara 12 dagar kvar till vi sitter på planet mot Ios och Grekland. Woho!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: