packapacka

Kategori: Vardag

Vi är mitt uppe i flytt för tillfället så idag har jag packat och rensat massa. Sjukt så mycket gammal skit man samlar på sig. Skönt att bli av med lite i alla fall. Imorgon ska jag nog rensa bland mina kläder, har ju massa som jag inte använder. Men vad ska man göra med allt man inte vill ha? Skänka till Röda Korset? Eller sälja? Har massa som jag aldrig använt eller haft på mig en gång. Känns ju fel att bara kasta bort det.
 
Idag ringde min läkare också så imorgon ska jag dit för blodprov igen, han hade funderat lite och börjat tänka på att man kan få mina symtom när man gått med Borrelia länge, så det ska vi kolla att jag inte har. Sen efter det imorgon ska jag nog luncha med pappa och bror, mysigt!
 
Hoppas ni har haft en bra dag!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: