ONSDAG

Kategori: Vardag

Fy vilket tråkigt väder det har varit idag! Och regnat massa. Blä! Vart tog sommaren vägen liksom? Men är kanske bra att det kommer lite regn nu så att marken och växterna blir glada. Men snart får solen gärna komma fram igen. Idag har jag mest slappat och städat. Och nu ikväll hängt med Emil, trevligt! Har precis sett fotbollen nu också, fan så surt att de inte kunde få in ett mål till när de hade chanserna. Jaja..
 
Nu ska jag packa ner träningskläderna och ställa klockan tidigt imorgon. Och nej, jag ska inte upp och träna, haha. Är dags att svettas på träningscykeln inne på sjukhuset igen och trampa tills jag dör med massa sladdar på kroppen. Förstår inte varför jag ska göra det igen, men men.. Blir nog att ta lite blodprover också om jag hinner. Ska nämligen träffa syster i stan också, blir mysigt.
 
Hoppas att ni har haft en bra lill-lördag! Ciaaao

Kommentarer


Kommentera inlägget här: