LÖRDAG

Kategori: Vardag

Idag har det inte hänt så mycket. Dagens händelse var väl när jag typ svimmade inne på Apoteket. Stod med mamma och Kent som skulle betala och jag kände hur jag började må skit. Blev helt kallsvettig, skallen vibrerade, det började svartna för ögonen och jag trodde jag skulle spy. Så jag satte mig på stolen och andas konstigt och la mig sen på golvet. Mitt i Apoteket. Haha. Och där låg jag medans de hämtade vatten åt mig. Men piggnade till ganska fort, skönt det!

Tog en liten lugn sväng runt sjön ikväll. Måste försöka börja röra lite mer på mig, små lugna promenader ska jag nog klara av. Men det var skönt iallafall!

Nu ligger jag i sängen och ska sova, imorgon blir det en sväng till Öland och playan. Har velat dra till stranden i flera dagar nu men har inte kunnat. Men nu så! Ska ju bli bli fint väder också.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: