FRIDAY, I'M IN LOVE

Kategori: Vardag

Åh nu är jag trött. Har rensat alla mina kläder idag, blev flera kassar fulla med sånt jag inte använder. Helt sjukt. Och så mycket som jag aldrig ens använt eller bara haft en gång. En konversation mellan mig och mamma när jag rensade löd såhär - mamma: "dem där har jag aldrig sett dig ha" jag: "jo dem hade jag på Öland en gång". Haha. Och sådär var det med typ hälften av kläderna. Skönt att bli av med det nu iallafall. Ska snart hoppa in i duschen, imorgon bär det av tidigt till Öland med Anna. Stranden, here we come! Ska bli härligt! Inte solat på evigheter nu så all färg jag fått är ju borta, så tråkigt att den försvinner så fort.
 
Nä nu väntar duschen, ska försöka somna i tid ikväll. Har haft jättesvårt att somna senaste nätterna, hatar det. Får hoppas det går bättre ikväll.
 
Hoppas att ni har haft en bra fredag, pusss!
 
Två gamla bilder från Öland;
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: