TORSDAG

Kategori: Vardag

Är en trött tjej som ligger i soffan nu kan jag säga. Det tar på krafterna att vara ute och shoppa i mellandagarna. Hittade ingen bra råsaftcentrifug men blev en hel del annat. Två par skor, en kofta, en topp, armband, mobilskal och en klänning till nyår. Tror det var det. Dock stängde affärerna klockan fem, vilket vi inte var beredda på, så hann inte handla allt jag skrivit upp på listan. Får ta en runda på stan i Nybban imorgon. 

Imorgon är sista dagen här, sen drar jag hem till Norge tidigt på lördag igen. Åh så fort det har gått. Hade behövt några dagar till känner jag, men men. 

Nu ikväll har Emil varit här några timmar, var mysigt. Han drar till Australien om mindre än två veckor så kommer nog inte se honom på väldigt länge nu. Får hoppas att han får det underbart där borta. Har packat lite nu och det var väldigt bra att jag tog med så pass lite kläder och grejer hit. För nu är resväskan proppfull och jag kommer behöva ha extraväskor eller påsar med mig. Haha. 

På måndag kör jag en jobbdag, sen på nyårsafton drar vi till Tønsberg för att fira nyår, blir nog mysigt. Dock jobbar jag på onsdag dagen efter sen, men börjar inte förens klockan 17 så det ska nog gå bra hoppas jag. Tror bara det tar lite mer än en timme med tåg. 

Hoppas ni har haft en jättebra jul allihopa! Puss på er 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: