MONDAY

Kategori: Vardag

Lite dålig på att uppdatera här. Har inte hänt så väldigt mycket sen sist, mest jobbat. Thais föräldrar har varit här i helgen också så då passade vi på att låna bilen till Ikea i fredags. Köpte en byrå, matta till vardagsrummet och toan och en hel del köksprylar. Blev himla bra! Och den där byrån har vi slitit med kan jag säga.. När vi kom hem på kvällen satte vi direkt igång med att montera ihop den, men då upptäckte vi att vi inte hade alla delar och grejer. Vi hade missat att det var två kartonger med grejer man skulle ha, haha. Så Thai fick köra tillbaka och hämta resten. Och sen som alltid blev det lite tjafs och irritationer under tiden och så upptäcker jag dessutom att vi satt en del fel längst ner, så då får vi ta isär allt igen och börja om. Haha, fail. Ikeamöbler är verkligen till för att man ska få utbrott på. Vi orkade inte göra färdigt den utan fick istället hjälp av Thais pappa dagen efter som fixade klart den. Blev himla bra faktiskt!
 
Nu är klockan snart 13 och jag ligger fortfarande i sängen. Skönt att vara ledig idag! Låg länge inatt och pillade med min nya iphone som jag fått av min gutt, skönt att säga hejdå till min gamla 4:a. Jag har tyckt att den varit jättebra, men nu märker jag att den nya är typ tusen gånger snabbare, hehe.
 
Idag ska jag ta en shoppingtur i stan, leta julklappar och också köpa present till Thai som fyller år på onsdag. Vet vad jag ska köpa så ska bara hitta något bra.
 
Gjorde knäck för några dagar sen också, mmmm så goda de blev! Men det var inte lätt att hitta knäckformar ska jag säga. Äter dem inte knäck i Norge eller?
 

Kommentarer

  • Margret säger:

    Hej! :) Kom in på din blogg efter intensivt googlande efter knäckformar. Jag har bott här i snart fem år, har aldrig hittat här, alltid passat på att köpa i Sverige men har glömt iår! Minns du vart du hittade dina? Har varit på rema, rimi och coop. Har kiwi och ica kvar samt meny, sätter all min tro hos dem!

    Kram

    2014-12-05 | 10:31:26
    Bloggadress: http://margretgudmundsdottir.blogg.se

Kommentera inlägget här: