DECEMBER

Kategori: Vardag

Ja sjukt att det redan är december! Detta året har gått fort. Men också väldigt sakta. Vet inte vad jag ska tycka egentligen. Har varit ett ganska konstigt år. Och jobbigt. Men också väldigt bra. Många månader gick bara åt till att vara dålig och ligga hemma. Men har hänt bra saker också. Resan till Ios var helt klart årets höjdpunkt. Och att jag lärt känna och kommit ännu närmare min finis. Vet inte hur jag kom in på detta nu.. Jaja..

Idag har jag jobbat och direkt efter tog jag trikken till Aker Brygge, tog typ bara 3 min så kunde nog gått egentligen. Men med mitt lokalsinne hade det nog inte slutat så bra. Hehe. Där väntade iallafall de andra på Fridays där vi åt massa gott. Fick i mig både varmrätt och efterrätt, mums! Är fortfarande mätt.. Men det var trevligt. Imorgon börjar jag klockan 17, skönt med sovmorgon. Dock blir den inte allt för lång, ska möta älsk på hans jobb så ska vi luncha efter 11 nångång och sen ska jag till banken. Har fått mitt norska personnummer nu så ska fixa bankkonto så att jag kan få lön snart. 

Vad har hänt annars då? Igår hade vi lite adventsmys. Åt godis, tände första ljuset i adventsljusstaken och så fick jag syn på en adventskalender med massa paket hängandes på. Han är ju så söt min gutt som fixat och grejat med det i smyg. Har alltid velat ha en sån kalender och nu har jag fått det, hihi. Lyckosamma jag! Är redan spänd på morgondagens paket. 

Nä nu ska jag lägga ner mobilen och försöka sova. Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: